2013-09-26 | 20:24:17 | Dans

Workshop i musikal

Jag har endast en grej i skolan som jag ska göra/gå på imorgon och det är en Workshop i musikal som Sanna Holmgren håller i. Jag kan tyvärr inte vara med och dansa på grund av att jag har skadat mig, men jag ska försöka bidra med sången så gott jag kan. Jag tror att detta kan bli riktigt roligt! 
 
Förra året hade vi henne som gästlärare för att känna på hur det går till i en audition.
Det gäller att tänka snabbt och lära sig koreografin så snabbt som möjligt, för man får inte så mycket tid till att gå igenom om och om igen. Jag vet inte om jag någon dag ska söka till en dansskola, jag tror inte det är riktigt min grej. Trots att jag tycker om att dansa och, om jag får säga det själv, har utvecklats mycket och är bra på det. Vi får se hur det blir med det helt enkelt. 
 
Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: