2015-02-05 | 11:19:48 | Vardag

2015-02-05

Hej på er! Ja.. man kan väl säga att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här.
Jag vet inte riktigt vad som hände, tappade väl motivationen till att blogga och visste inte riktigt heller vad jag skulle blogga om. Men nu, efter att jag har läst ett gäng olika bloggar i över ett år och börjat prenemurera på olika kanaler på youtube och fått inspiration därifrån, så börjar jag känna att jag får tillbaka suget att börja blogga igen. Min tanke är att jag ska uppdatera min design en aning. Jag känner att det kanke blir lättare med en ny start om bloggen också får en liten uppdatering. Men det får ta den tid det tar, själv är jag inte bra på att ändra bloggens utseende då jag inte alls förstår alla dessa koder som finns, så där ska jag ta hjälp av min fina tvillingsyster!  
 
Under 2014 slutade jag också att fotografera, en ganska konstig grej egentligen eftersom jag verkligen tycker det är kul att fota. Jag tycker det är kul att fotografera naturen och de roliga händelserna i mitt liv. Så ett nyårslöfte jag har nu är att komma igång med fotograferingen igen så att jag kan utvecklas mer och såklart spara alla fina minnen i bilder!
 
Så från och med nu ska jag försöka bli mer aktiv härJag har en del saker att skriva om.. Jag menar, det händer mycket på över ett år, så jag ska försöka dela med mig av det som hänt i mitt liv, det som händer i mitt liv och såklart vad som kommer hända i mitt liv!
 
Det känns som att år 2015 kommer bli ett förbaskat bra år och jag kommer dela med mig av det mesta här på bloggen. 
 
Vi ses snart! 
 
Ni får en bild från min Instagram då jag dumt nog inte sitter vid min egna dator där jag har alla mina bilder.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: