2015-02-09 | 10:48:09 | Vardag

Bananpannkakor

Hej på er!
Visst är det härligt när solen skiner? Jag ska ta och gå ut en liten sväng senare idag.
 
Klockan ringde klockan åtta, som den alltid gör på vardagarna, och efter att ha legat kvar och dragit mig i sängen en stund gick jag upp vid halv nio. På senaste tiden har jag jag ätit bananpannkakor till frukost tre eller fyra gånger i veckan, och idag var en sådan morgon. Jag mixade ihop två bananer och fyra ägg och stekte bananpannkakor till mig och Louisa. Jag toppade dem med lite blåbär. Så gott! (Till en portion: 1 banan och två ägg)
 
Senare idag vid lunchtid ska jag på ett möte med en kvinna från Vikariebanken. Eftersom jag inte fick jobba kvar på GARO så skickade jag in en intresseanmälan till Vikariebanken. Jag jobbar som sagt bara 40% just nu, på kvällstid, så har inte sådär jättemycket att göra på dagarna om man säger så. Så efter vårt möte idag så hoppas jag att jag kan få något jobb via Vikariebanken! 
 
 
 

Postat av: Emmy

Mums, ser jättegott ut! :)
Kan lova dig att du kommer få mycket jobb via Vikariebanken, det fick i alla fall jag dom tre-fyra månaderna jag var anställd hos dom, och då var jag ändå bara uppskriven på mellan- och högstadiet (och gymnasiet, men fick aldrig nåt där), och inte ens på exakt alla skolorna i kommunen. Så ja, du kan säkert få en hel del via dom. Hihi, lycka till! :)

Svar: Åh, det känns skönt att höra! Jag är dock bara uppskriven inom barnomsorg, alltså fritids, fritidshem, förskolan, men förhoppningsvis går det lika bra! De behöver ju mycket vikarier nu. :) Tack, Emmy!
Olivia Melin

2015-02-09 @ 12:09:25
URL: http://emmyis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: