2015-02-19 | 15:33:36 | Vardag

Torsdag 19 februari

 
 
 
Heej på er! Det har inte blivit några inlägg här nu på några dagar, men så blir det ibland när man har mycket och göra. 
 
Jag kom ju med i Vikariebanken i förra veckan och jag kan ju säga att det faktiskt går ganska bra! I tisdags var jag bokad i några timmar på en förskola i Smålandsstenar och både igår och idag har jag varit bokad på en annan förskola. Eftersom jag jobbar som danslärare på eftermiddagar och kvällar så kan inte jag lägga in tider där jag är tillgänglig en hel dag, förutom på torsdagarna då jag inte har någon dans alls, men det verkar ju inte göra så mycket. Oftast är det ju bara några timmar det rör sig om, så det har fungerat bra. Det är så kul, och skönt, att bli bokad så pass mycket som jag har blivit denna veckan, hoppas det fortsätter så! 
 
Just nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Det är faktiskt ganska skönt att jag inte är bokad i eftermiddag.. Det tar rätt mycket på krafterna att umgås med en himla massa barn på en gång och dessutom ha några timmars dans efteråt där jag måste vara pigg, fokuserad och aktiv. Men jag klagar inte! Det är kul att jobba med barnen och jag tycker ju verkligen om att dansa! 
 
Det känns nästan som att jag är i något slags drömläge just nu; jag har jobb, jag får möjligheten att testa på att jobba på olika förskolor och jag får dansa och lära ut allt jag kan till underbara elever!
 
På tal om dans: ni får inte glömma att köpa biljetter till dansföreställningen som är i april! Det kan ni göra om ni går in på tickster.com och söker på ett evenemang som heter "De fyra elementen". 
 
Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och se om det går något bra på tv. Vi ses!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: