2015-02-12 | 15:41:26 | Vardag

2015 memories

När klockan slog 00:00 på nyårsafton så bestämde jag mig för att 2015 skulle bli ett riktigt bra år. 
Jag firade nyår med mina närmsta vänner, som jag brukar göra, och vi hade det riktigt trevligt, mysigt och roligt! Allt på samma gång! Tyvärr kunde inte jag och Gustav fira in det nya året tillsammans denna gången heller, men vi bestämde att vi minsann ska göra det detta året. 
 
En till grej som jag bestämde mig för, och som hänger ihop lite med den första, är att jag skulle fixa/hitta/köpa en fin burk och pynta den med "2015 memories". En liten kom-ihåg-fina-minnen-burk kan vi väl kalla det, eller kanske bara en Memory jar? Tanken är i alla fall att jag ska skriva upp saker som händer under 2015 som jag vill minnas och lägga lappen i burken (såklart skriver jag datum på lapparna med). Jag köpte en fin och enkel burk i början av året och satte dit fyra siffror: 2 0 1 5, enkelt och snabbt. Det såg bättre ut i mitt huvud kan jag ju säga.. 
 
Så, i början av veckan kände jag att jag ville göra burken lite finare. Jag googlade på "Memory jar" och fick lite inspiration! Igår var jag inne på nille för att se om de hade något fint jag kunde använda, som tur är hade dom det och idag satte jag mig för att pyssla ihop något fint. 
 
Här nedan ser ni resultatet. Jag är nöjd, denna gången blev det så som jag hade tänkt mig! Och jag ser fram emot att fylla denna burken med lappar och sedan läsa igen allihop den 31 december.
 
Burken, korten och sidenbandet är allt köpt på nille. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: