2015-02-27 | 11:16:45 | Vardag

En bra vecka och en bra helg att se fram emot

God förmiddag! Sitter just nu i min säng i mina myskläder, som jag i princip alltid har på mig när jag är hemma och inte orkar ha på mig "vanliga" kläder, efter att ha ätit en god bananpannkaksfrukost, druckit två koppar kaffe och tagit en skön och välbehövlig dusch.
 
Jag funderar lite på hur en vecka kan gå så himla snabbt. Känns som det precis var helg och nu är det liksom redan dags för det igen.. Gör jag så mycket roliga grejer på vardagarna att jag själv inte riktigt hänger med på att det är nästa dag? Denna veckan har jag fått möjlighet att jobba på tre olika förskolor måndag, tisdag, onsdag och torsdag och kände därför att ta bort min tillgängliga tid idag som jag hade skrivit in, precis som förra veckan. Jag känner på något sätt att jag faktiskt förtjänar en ledig dag/halvdag från förskolan då det är ganska krävande och pumpar ut luften ur en efter några jobbdagar i sträck. 
 
Igår kom jag hem lagom i tid till stafetten för damerna. Riktigt kul att vi tog silver igår! Tjejerna som var med i det svenska laget är ju riktigt duktiga och det känns så himla kul att en av dom kommer från Smålandsstenar, hur coolt?! Idag är det dags för herrarnas stafett och jag tror nog vi kommer lyckas minst lika bra idag som igår, killarna är ju också riktigt grymma! Jag kan inte säga att jag är jätteinsatt i skidåkning och tävlingar, men är det VM i Falun så måste man ju ändå kolla på det. Dessutom är det ju kul att Sverige är så pass bra! 
 
Imorgon är det dags för något riktigt roligt: konserten med Samuel Ljungblahd! Jag är riktigt taggad och peppad och jag tror att det kommer bli hur kul som helst. Jag är ju med i Gospel Joy som kommer vara en av körerna som ska köra till Samuel och vi har övat riktigt mycket till detta och det kommer bli riktigt bra tror jag! 
 
Efter min danslektion i eftermiddag ska jag och ett gäng från kyrkan (Tonår och ungdomsledare + några till) åka till Isaberg. Jag ska inte åka några skidor men jag tänkte att det kunde vara trevligt att följa med dit ändå och umgås med dom som ska dit.
 
Jag kan ju säga redan nu att uppdateringen här på bloggen troligtvis kommer fortsätta som den har gjort nu, eftersom jag har en del grejer att göra under vardagarna och helgerna! Ni för nöja er med att det är så, helt enkelt! :) Vi ses!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: