2015-02-13 | 09:02:39 | Vardag

Jönköping

Godmorgon! 
Just nu står jag och gör iordning min frukost, det får bli bananpannkakor idag. Senare idag ska jag åka iväg till Jönköping för att ha en trevlig eftermiddag och kväll tillsammans med min pojkvän Gustav. Vi ska gå lite i affärer inne på A6, mest för att jag vill det kanske, och när det börjar närma sig middagstid ska vi hitta något mysigt och gott ställe som vi kan äta på!
 
Vi hade tänk gå på bio också, men den enda filmen som går idag är såklart Fifty shades of Grey som tyvärr är fullbokad, så bion får bli en annan gång. Annars hade jag gärna sett den filmen! Jag har inte läst boken/böckerna, men om man kollar på trailern så verkar den bra. 
 
Hur som helst, nu ska jag äta min frukost och så hörs vi när vi hörs! 

Postat av: Emma

Det går massa fler filmer idag Olivia, dom släpptes inte förrän igår, så är det alltid på SF :3 (50 blabla släpps tidigare bara för det är premiär helg) tänkte ba så du visste om det! Jag o Johan ska också till jkpg nämligen :)

Svar: Åh, är det så!? Då måste jag kolla vad som går ikväll. Tack Emma! Mysigt! Då kanske vi stöter på varandra om vi har tur. :)
Olivia Melin

2015-02-13 @ 10:18:19
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: