2015-02-11 | 09:43:47 | Vardag

Onsdag 11 februari

Godmorgon! 
Har precis ätit frukost och sitter nu i soffan och kollar på Hart of Dixie, som går på tv just nu, och tar det lite lugnt. Det är synd att solen inte strålar som den gjort de andra morgnarna denna veckan, men den kanske tittar fram lite senare under dagen, vi får hoppas på det!
 
Förra veckan fick jag ett erbjudande att leda en av alla sportlovsaktiviteter under sportlovet. Denna aktiviteten passar mig ganska bra eftersom det är en prova-på-lektion i streetdance! Det är för barn mellan 6 och 7 år vilket passar mig perfekt. Som jag har sagt innan jobbar jag som danslärare på Gislaveds Dansstudio och fyra av mina åtta grupper där är för barn mellan 6 och 9 år. Jag är riktigt taggad på detta och tror och hoppas att barnen ska tycka det är kul! 
 
Nu ska jag ta och brygga lite kaffe och fortsätta att ta det lugnt framför tv:n en stund till. Vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: