2015-03-19 | 09:55:09 | Vardag

Vårkänslor

Okej, det har gått alldeles för många dagar sedan jag bloggade sist. Ber om ursäkt för det. Men, som jag har sagt innan så har jag mycket att göra under veckorna och det går tyvärr inte riktigt att ändra på för tillfället. 
 
Under mars har jag mått väldigt bra! Inte för att jag inte mådde bra på något sätt innan, men ja, ni förstår. Tror det beror på solen och alla de fina vårdagarna. Vårkänslorna bara sprudlar i hela kroppen och jag blir så glad av att rulla upp min rullgardin på morgonen och få solen i ögonen. Trottoarer och gångvägar (heter det så? Ingen aning..) har blivit rensopade från all sand och alla småstenar, vårblommorna börjar dyka upp lite gör och var.. Våren är äntligen här! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: