2015-02-05 | 15:35:00 | Nyinköpt

Hemtex

En grej som stod på min önskelista förra året var förvaringsboxar. 
Jag hade varit inne på Hemtex's hemsida och kollat va de hade för inredningsgrejer och fastnade för deras olika förvaringsboxar. Eftersom jag fyller 20 år i år och börjar bli lite sugen på att flytta hemifrån och kunna ha ett eget ställe som jag får inreda precis hur jag vill, kände jag att jag borde samla på mig lite nödvändiga saker. Som förvaringsboxar/lådor.
 
Hemtex har så sjukt snygga förvaringsboxar så jag önskade mig som sagt några i julklapp. Av min pojkvän fick jag precis en sådan box som jag ville ha! Jag var hur nöjd som helst och gick genast in på deras hemsida för att kolla om de hade fått in fler i olika färger och med snygga mönster, vilket de hade fått. Jag gick crazy och beställde hem några till.. Här nedan kan ni se vad jag har köpt (den mörklila, som inte riktigt fick någon rättvis färg, fick jag av min pojkvän).
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: