2015-02-16 | 11:18:08 | Vardag

Måndag 16 februari

Hej på er! Som ni förmodligen har märkt så blir det inte mycket uppdatering under helgerna. Det är för att jag umgås med mina vänner som kanske har kommit hem från sina olika ställen de är på just nu och för att jag också umgås med min fina pojkvän, som jag inte annars träffar under vardagarna. 
 
I fredags var jag ju i Jönköping tillsammans med Gustav. Vi hade det supermysigt och trevligt ihop! Först gick vi några timmar inne på A6, sedan en kortis inne på IKEA. Jag hittade lite kläder och annat inne på A6 som jag skulle kunna visa er? Efter det tog vi bilen in till stan och parkerade i ett parkeringshus där en av kanske sex eller sju stycken biljettautomater fungerade, så vi gick runt där inne ett tag tills vi hittade en som gick att använda, så frustrerande!!  
 
Vi bestämde oss för att äta på Jensens bøf hus, mest för att vi var ganska stressade med att få i oss mat (och hungriga!) och inte riktigt visste var vi skulle äta annars. Men det var gott, som det brukar vara! Vi var som sagt lite stressade eftersom vi hade bestämt oss för att vi skulle gå på bio i alla fall (efter att min fina vän Emma kommenterade här på bloggen och skrev att det visst går fler filmer är Fifty shades of Grey, tack Emma!).
 
Så vi hade bokat biljetter till Kingsman - The Secret Service. Den var bra, och sådär bra. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Det var en action komedi, vilket jag hade missat, så det blev lite urflippad i slutet.. Men ändå helt okej bra! Efter filmen åkte vi hem och kände oss nöjda med vår kväll tillsammans! Man kan väl säga att vi firade alla ❤️-dag en dag i förväg. 
 
Nu när lovveckan är slut så innebär det att dansen sätter igång igen. Så nu sitter jag hemma i soffan och försöker komma på något jag kan göra för att fördriva tiden med innan det är dags att jobba! Jag ser fram emot att sätta igång med danslektionerna igen, även om det har varit skönt med ett litet uppehåll så har jag saknat det med!
 
En bild jag fotade i januari, då det fortfarande var snö ute.
 
 

Postat av: emma

Hihi ingen fara!! :)) är så kul att du börjat blogga igen sötis!

2015-02-16 @ 12:51:35
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: