2011-10-25 | 18:30:01 | Vardag

En mysig och solig eftermiddag i en bil ute på landet.

Så kan jag nog beskriva min eftermiddag faktiskt! När jag kom hem kom Gustav till mig, först tänkte vi åka till honom och ta lite kort på hans gitarrer och noter. Men istället åkte vi ut på landet bland en himla massa fina gårdar och hus. Vi såg också två übersöta rådjur som betade vid vägen, vi stannade och satt och kollade på dom rätt länge och bara pratade och hade allmänt kul. Men en lite tråkig sak är att vi inte kunde träffas så länge, men bättre än ingenting.
Funderar på om jag ska försöka plugga lite matte och engelska.. Men det kommer säkert inte bli av. Haha
Puss
Jag har lite dåligt med bilder känner jag, och inget är ju bättre än en liten ful mobilbild. Right?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: